Hores del Conte.
La biblioteca vol donar impuls a la imaginació i al plaer de la lectura per als més petits de la casa. Per a aquest motiu els dissabtes s’expliquen les històries més sorprenents que us podeu imaginar aptes per a infants majors de 3 anys.
Fomentar la imaginació i les relacions entre persones és altre dels objectius que es duen a terme amb les famílies i la Biblioteca.
Recordeu que les places són limitades per qüestions d’aforament i l’espai entre persones que és necessari deixar. Podeu reservar la vostra plaça omplint el següent formulari. També trucant al 93 689 18 36 o enviant un email a: b.torrelles.pf@diba.cat podreu reservar la vostra plaça.
Es prega que, en aquestes sessions, les mares, pares o tutors dels nens/es estiguin molt pendents dels infants, pel bé comú dels assistents a l’activitat.
En el cas de que les activitats no es puguin dur a terme presencialment, des de la biblioteca s’oferiran les sessions a través de mitjans digitals.
Aquest 2021 les cites que no us podeu perdre són els segons dissabtes a partir de les 12h i són les següents:
Data | Contacontes | Conte/ Història |
Del 16 al 23 de Gener 2021. |
Homenots | |
13 Febrer 2021 |
Meritxell Palou
|
|
13 Març 2021 | Sílvia Molins |
|
10 Abril 2021 | A determinar | Valora aquesta activitat |
08 Maig 2021 | A determinar |
|
12 Juny 2021 | A determinar |
|
09 Octubre 2021 | A determinar |
|
13 Novembre 2021 | A determinar |
|
11 Desembre 2021 | A determinar |